BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

04 Mac 2013

The Short Story :)

Assalammualaikum .. Sekarang Jam 8.00 Pagi :) Good Morning . Mood sekarang ni tak happy , sedih , patah hati , rindu , geram , sakit hati , marah , woo banyaknya mood aku , Hokk aloohh :D


Haa ! Perkenalkan , budak yang kat atas tu dia tu My new Boyfriend :D Hokk Aloohh . Sejak sekian lamanya aku tak ade pasangan , ntah macam mana ntah aku boleh tersekat dekat dia , hoho :O Ehh , nama dia Ainan :D Nama betul dia Ainan Tasneem , bhahaha :D Hokk Aloohh . Bukan lah , nama dia ape ntah , Ainan Amirul ke Amirul Ainan ? Hmm kompiuss -_- Dah ar biarkan , asalkan ade nama :)

Macam mana aku kenal dia ? Ahh , malas nak cerita , panjang kalau nak bercerita nihh . Tapi kita orang start couple 26/1/2013 and sekarang dah sebulan lebih ar . Tapi kan PELIK , kita orang asit bergaduh jee , atoii pening kepala aku ar -_- Benda kecik pun , diperbesar-besarkan . Ehh , gaduh-gaduh pun sayang jugak , Hokk Aloohh :D Kenapa lah aku sayang sangat kat dia ni , mybe dia ar yang buat aku sayang kat dia . Tapi mmg aku sayang dia pun :') I Will Be Take Care Of You Ainan :) Forever and Everrr !!