BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

04 Mac 2013

The Sad Story :'( Subb Subb .

Haii :') Hari ni and semalam dan semalam punya semalam , kenapa kita orang asit bergaduhhhhhh je ni . Penat seyy aku , asit nak bergaduh jee . Aku ke yang banyak sangat buat salah ? Tapi kenapa aku ? Ya Allah , aku cuma nak pertahankan relationship ni . Sumpah demi Allah , aku setia dengan dia , sejak aku kenal kau , aku tak pernah pandang dah orang lain , walaupun dia lagi hensem , baik dari kau . Hati aku ni memang dah terkunci untuk kau sorang jee aww ! Kenapa ekk dengan kau sekarang . Sejak kau excident haritu , perangai kau asit nak marah , nak angin , nak jelous tak tentu pasal . Kau seksa aku ! Aku tahu kau pun terseksa , sakit hatikan ? Tapi jangan lah nak buat andaian yang melulu . Aku perempuan , cepat sangat air mata jatuh . Aku tak berani nak cakap kat kau yang aku tengah nangis , aku tengah ketawa , aku tengah kecewa . Hanya tuhan saje lah yang tau . Weyy , kalau aku dah banyak sangat sakit kan kau , kau tolonglah cakap yang kau dah tak suka aku , benci aku and kau lepaskan aku ! Aku tak mampu nak lepaskan kau , walau kau bukan milik aku lagi , aku still akan cintai kau :'( Sehari suntuk kita tak mesej kan ? Penat je aku balik Melaka , ingat nak happy2 , tapi semuanya jadi hura-hara . Aku janji lepas ni aku dah tak nak balik Melaka lagi dah , kalau perangai kau still macam ni . Aku tau ni semua salah aku , tapi kau jangan lah seksa perasaan aku . Kitakan boleh berbincang . Erm , ntah lah . Kalau masing2 keras kepala . Jujur ar aku memang keras kepala ! Eii tension nya . Tapi takpelah , setiap masalah mesti ade jalan penyelesaian :) I Will Be Strong & I Still Waiting For You :')