BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

21 Julai 2011


Hot Myspace Generators

Assalammualikum ...

Cerita niw dituju khas buad si DIA..Kenapa susah sangat aku nak katakan yang aku suka pada kau..Kau pown sama..Kenapa yek??Apa salah ke kita buad macam tuh??Aku pelik lah sampai sekarang pown kau masih berdiam..Tolong say something..Buad lah aku happy sikit,sikit je..Kau niw memang lah..Kadang-2 aku benci jugak tengok perangai kau,tapi kadang-2 jugak aku suka sayang kat kau..Macam mane niw weyh..Jangan kecewakan aku boleh tak??Aku dah berapa kali dikecewakan..Kau lah satu-2 nya harapan aku..Aku tunggu kau dari dulu sampai sekarang..Aku sayang kat kau tahu tak..Kau tak nampak ke??Atau kau niw buta dengan CINTA...Hiss!!Apalah kau niw..

Aku suka kat kau !
I love you !

Tapi mungkin itu hanya sekadar perasaan aku je kot..Kau bukan nye suka kat aku..Aku tahu lah weyh..Dah lah lepas niw aku janji tak akan kacau kau lagi..Sebelum niw pown mane ade aku kacau kau kan..Kau pown boleh blaa dari hidop aku..Biar aku sorang-2 je ..Aku suka SINGLE..

Aku suka tengok orang berCOUPLE..Tapi bila aku COUPLE,kenapa aku tak boleh nak setia..Aku pown satu..GILA !! tak pandai nak bercinta..Sorry!!Aku hampakan ramai orang yang aku sayang..Maaf ye sayang!!!okay full stop disini.kbai :]