BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

21 Julai 2011


Hot Myspace Generators

Weyh,blog aku niw just nak kongsi apa yang aku suka okay!!Heyy you,you see picture Akram Hasyim kan??Sorry okay because aku letak picture dia..Ini tak bermaksud aku suka kat dia okay..Aku punya suka lah..So kau jangan lah nak bermusuh dengan aku..Aku tau kau suka kat dia..But aku tak suka dia..Kau nak dia??Amek lah,macam dia nak kat engkau!!Belah lah weyh perempuan sewel..

Heyy,aku sama Akram bukan rapat mane pown,nak kate kawan pown,boleh lah kawan..Aku juga sama Zamer kawan!!Aku happy kawan dengan diaorang..Kami tak pernah bergaduh..Aku ramai kawan sama budak laki..Because aku tak suka COUPLE kau faham..So jangan nak ANTI-2 aku lagi okay !!

Tak kan sekadar dia punya pasal kau nak lebih-2 dengan aku,Hiss !!dah-2 malas nak cerita lagi..
Geram aku lah..GILA punya perempuan...Arrrhh!!