BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

17 Jun 2011


Hot Myspace Generators

Salam semua.
Terima kasih kerana masih setia membaca blog saya ini.Cehh,ye-2 je aku ckp.ok-2 full stoP.

Korang pernah tak rase macam mane rasenye bile kite berharapkan pada seseorang tu.Aku penah rase,rasenye bagaikan orang yang sangat 'bodoh' .Kenape kita boleh rase macam tuh,sebab kau yang buad aku berharap kat kau.sampai hati kau kan.Kau tak tahu perasaan kau,kau suke-2 dengan dia,tapi aku macam perempuan 'SS' .

Tolong lah,aku dah banyak kali ditipu,oleh "kaum ADAM".Ape semua nie,kalau kau sekadar nak hilang boring kau berborak dengan aku,tak perlulah weyh.Dari sudut tu lah aku mula mengharapkan kau,dalam fikiran aku kau boleh jadi ape yang aku nak,boleh jadi pendamping aku dan juge segala-galanye.Tapi semua tuh palsu jer.Kau dah ade awek yang baru,tapi kau masih tak lupekan aku,makaseh lah.Aku hargai bersahabatan kite.mugkin juge salah aku yang terlalu 'berharap' sangat kat kau kan?Tapi aku dah bole terime segalenye yang berlaku.Kau juge telah menghampekan hati aku.Aku benci kau weyh 'hanya dalam perkataan'.Dalam hati aku aku dah mula rase SAYANG dan SUKA pada kau.


Awak boleh ye saya SAYANG kat awak.Awak mesti tak tahu kan.Saya SUKA pada awak tau.Saya berharap awak bahagia tau dengan dia.Saya doakan kebahagiaan awak berdua,walaupown hati niw masih terluke.Awak bubye! :]