BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

23 Jun 2011


Hot Myspace Generators

As'salam .
Hai membe semua yang sudi nak bace.

Korang nak tau tak,aku jeles bile tengok kawan2 ade couple.Tapi aku tak ade.Best tak??Hm, mesti best kan.Aku nak rase mcm mane bercinta.Tapi aku ade yang minat.Kesian aku kan??Aku teringin sangat.Bile agaknye haa!Aku nak sangat2.Aku tahu lah aku tak lawa mcm kawan2 aku.

Tapi tak ape lah aku tak kesah pown.Sekarang niw kite perlu penting kan ilmu.Lepas dapat kumpul ilmu banyak2,baru lah boleh bercinta.Rezeki,Ajal dan jodoh semua ditentu kan oleh Allah.Aku redha je lah.Yang ade couple tu kan,aku doa kan kowg bahagie tau.Doa kan aku jugak tau!hehe :]
LIKE LIKE LIKE ...

Okey la membe,blog aku niw untuk meluahkan segala perasaan aku.Kalau tak suke jgn la bace.Yelah, ok bubye!Assalammualaikum...