BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

12 Ogos 2011

Rambut Kembali Pendek !

Heyy kawan , lama tak berblogger . hehe :D rindu seyh !
Nak cerita pasal rambut niw , ingat tadi memang nak pergi gunting rambut . Tapi bukan gunting just nipiskan saje . Masok2 je , mak kate buad apebendaalah ntah nama dia . Last cerita , hamek kau PENDEK ! Pearh , sayang rambut aku , penad aku bela selama niw . adoi , meyesal pown ada . Tapi tak pelah . Cantik jugak lah cina tuh potong  , bagi aku lah . Bagi orang lain tak tahu dan tak perlu tahu kod . nanti aku sedih :( hehe . Dulu rambut macam HANTU sekarang macam apa ntah . Hm , kat kedai tadi , mak kata nak luruskan rambot yaya . Dalam RM100 kod . aku tak nak buad , nanti rosak lagi rambut aku . Biar lah yaya merasa pulak buad rambut , hehe . But not now , tunggu aku free nak teman kan yaya nanti , dah lah lame nak buad . Penad aku syh . But papa hal SELAMAT BERPUASA aku ucapkan okay ;)

Tujelah coretan aku , bosan cerita kau niw . ade story menarik aku shared ah kat belog gile aku niw , hihi ! GEMPAK :)

SALAM SEMUA & ASSALAMUALAIKUM .

TATA !