BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

15 Ogos 2011

Cerita Tentang Hati :)

Assalammualaikum semua kawan-kawan yang sudi membaca apa sahaja yang ada dekat blog aku niw :) TYVM dear !

Aku dah anggap blog aku niw macam diari aku sendiri , segala perjalanan hidup aku , aku luahkan disini . Korang juga tak lepas peluang nak baca nya kan ? Sape yang baca jelah . kalau tak baca aku tahu , aku faham juga :)

Look the tajuk ! Cerita tentang hati :)
Bila start cerita pasal hati , mesti tak lain tak bukan , CINTA ! ''not bad''
Aku niw sekarang paling tak suka dengar perkataan tuh , sekarang lah . Dulu tuh , bolehlah :D
Sejak aku putus dengan kekasih yang semakin gelap aku last year , aku dah serik nk bercinta atau bercouple .
Dia yang last , sejak dia berambus dalam keceriaan hidup aku . Aku rasa macam CINTA hanya perbodohkan diri aku . Hey ! niw pendapat aku lah , don't angry with me :(
Bila dia dah takde , ramai lagi yang masih nak kan aku niw . Aku pelik , kenapa ?
aku bukan lawa , tak pandai mane pown , tak kaya mana juga , harta tak bawa mati . Tapi stay ada lagi mamat yang terhegih kat aku sampai sekarang .
Sebelum tuh , aku dah berjanji kat diri aku , aku tak akan BERCINTA atau what ever lah .
Bulan 1-7/2011 , aku dah ramai kecewakan hati mamat kat luar sana tuh , tak lah ramai dalam 3 orang . Aku tak tahu lah yang aku cinta ke tak dengan diaorang . Aku tak boleh arh , aku betol-2 dah serik gila . Hal ini menyebabkan ak mempermainkan perasaan mereka . Tengah couple tapi bile mesej 1 hari 2-3 kali je , call sorry tak pernah angkat walaupown tak sibuk , bila bosan aku mintak cerai eh eh putus , silap pulak . hehe :D
Begitulah yang terjadi pada 3 orang mamat yang terpilih . capital niw aku bagi (L,S.A) itulah start nama diaorang :D LOS ANGELES :P haha .

Sekarang capital A yang last , aku dah malas lagi nak permainkan perasaan mereka yang tak berdosa , haha :D banyak ah .
sekarang juga aku nak penuhi hidup aku dengan benda-2 yang berfaedah . NO couple NO love in my life and in my heart :) peace !
Hm , nak cerita lagi ke ? Malas ah , nak makan , lapar . Opss ! puasa puasa . hehe :)
Anyway aku nak ucapkan :

-SELAMAT BERPUASA , HAPPY AIDILFITRI AND HAPPY MERDEKA'S DAY -

Boiboi kawan :D Assalammualium , tak jawab dosa !
yaww :P