BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

30 Jun 2011


Hot Myspace Generators

Salam semua umat belogger.Dimana saje anda berada harap2 sihat sejahtera ye hendakNya.Niw nak ckp niw tadi ade dialog akademik.Peahh!bagaikan ape lagi menunggu mak aku dtg sekolah.Ingat kan tak dtg,dtg jugak rupenye.

Hm,penad aku tunggu mak aku,last2 pergi cari,rupenye2 da sampai.Boleh mak pergi kat block tingkatan 3,ape lah.Kesian dye,da lah tengah pregnent ! Katenye sampai dah nak pitam dah.Nasib aku cepat sampai kat kelas.Rupenye da sampai kat kelas. Ish3 !!

Dalam kelas pulak,peahhh ! terbeliak mate aku tengok keputusan aku.Mak aku pulak boleh COOL je.Nasib tak marah.Haha! suke2.Dah lah dapat 5 '?' .Ahh! 'A' tak payah cakap lah . dapat 'B' cukup makan je. Mmg teruk ahh pekse yang niw.Ape nak jadilah.Dalam tingkatan aku dapat number 106/300.Mmg malu ahh!Dalam kelas plk rahsia.Tak boleh kasi tahu!hehe~

dah2 penad lah plk,nak mkn!! special mak masak nak sambut anak nye yg cemerlang pulang rumah.Haha ! SYABASS ahh oh angah ! ok full stop ah ! bye korang tunggu cerite pasal lain plk eh .
Assalammualaikum,salam 1 bloggger dan salam 1 malaysia..: ]